چين به عنوان دومين بازار بزرگ زيبايي در پشت ايالات متحده ، بديهي است که چشم انداز جذاب براي هر مارک آرايشي و بهداشتي است که مي خواهد ضمن تقويت شرکت هاي تجاري خود ، جهاني شود. به همين ترتيب ، کشور بدون شک هدف اصلي توسعه براي ورود افراد جديد به بازار است.
با اين حال ، براي بسياري از شرکت هاي بين المللي ، به دست آوردن تعداد بيشماري از فرصت هاي تجاري چين به آساني اميدوار نيست. بله ، ما در مورد آن قوانين سختگيرانه آزمايش حيوانات صحبت مي کنيم. قدرتهاي چيني که بايد در مقررات مربوط به مراقبت که در مورد همه محصولات آرايشي و بهداشتي و شخصي لازم است قبل از اينکه چراغ سبز براي فروش در چين صادر شود ، روي حيوانات آزمايش کنند ، قاطع باشد. منسوخ و باستاني مي شنوم گريه مي کنيد؟ خوب ، کاملاً اما آنها را حلق آويز کنيد. و در شرايط اجتماعي فعلي ، جايي که مصرف کنندگان به طور فزاينده اي در تمام زمينه هاي زندگي به دنبال بي رحمانه اي هستند ، اين امر براي بسياري از افراد مشکل جدي ايجاد کرده است. چه کسي مي تواند بحث NARS را فراموش کند؟ پيش از اين ، يک نام تجاري بي رحمانه و بي رحمانه ، NARS اعتبار سبز خود را از پشت بام فرياد مي زد. تا سال 2017 يعني زماني که تصميم به دور زدن اخلاق خود گرفت و بدون در نظر گرفتن وارد چين شد. پس از تحريم مصرف کننده ، NARS بيانيه اي را منتشر کرد که در آن آمده است: "ما قاطعانه اعتقاد داريم که ايمني محصولات و مواد با روش هاي غير حيواني قابل اثبات است ، اما ما بايد با قوانين محلي بازارهايي که در آن فعاليت مي کنيم ، از جمله در چين ، رعايت کنيم. "
دو سال سريع پيش برويد و جنبش وگان و سازگار با محيط زيست منفجر شد - هرچند کمتر در چين - به همين دليل بسياري از شرکت ها در حال از دست دادن جزئي از ضعف قوانين در پکن هستند ، با شرکت هايي که اکنون مجاز به فروش مستقيم از خارج از کشور از طريق آنلاين هستند. سيستم عامل هايي مانند Alibaba و JD.com؟
همانطور که در رومه فايننشال تايمز گفته شد ، اين مناطق در فروشگاه هاي آنلاين در مناطق خاص "تجارت آزاد" واقع شده اند و نياز شرکت ها براي پايين آمدن از مسير daigou را صادر مي کنند - صادرات مرزي از طريق يک گروه يا گروهي که از تعرفه واردات جلوگيري مي کنند. و با 23 ميليارد دلار محصول در سال گذشته از طريق اين مسير آنلاين فروخته شده ، به وضوح به عنوان گزينه اي براي شرکت هاي آزاد بي رحمانه است که بتوانند پاي خود را به درب چين برسانند. نام تجاري فرقه ريحانا Fenty Beauty يک نمونه برجسته است. وب سايت Fenty Beauty به وضوح مي گويد ، "Fenty Beauty بي رحمانه است و هيچ وقت روي حيوانات آزمايش نمي کند ، و ما به تأمين کنندگان يا وابستگان اجازه نمي دهيم آزمايش حيوانات را از طرف ما انجام دهند." با اين وجود ، به لطف قوانين آرامش بخش ، اين شرکت در ماه گذشته وارد شد. بازار چين از طريق Tmall Global Alibaba ، با بيان اينكه اين محصول باعث شده تا محصولات ، "حتي در صورت صادق ماندن به تعهدات 100? بي رحمانه خود صادقانه به مصرف كنندگان چيني باهوش ديجيتالي خود نيز دسترسي پيدا كنند".
در حالي که برخي از فعالان ثابت و آزمايش ضد حيوانات احتمالاً ادعا مي کنند اين مسير يکي از نامردي هاي برندهاي عاري از ظلم است - ورود فعالانه به کشوري که با تمام قصد و اهداف اصرار بر آزمايش حيوانات براساس قانون است - بي شک اين گزينه بسيار جذاب براي بسياري از شرکت ها است. مارک هاي ايندي که به دنبال تحول در سطح بين المللي هستند ، به ويژه آن را به عنوان راهي براي ورود به بازار پرسود و بدون نياز به قرباني کردن اعتبار خود به عنوان يک شرکت عاري از آزمايش حيوانات مي بينند.
ممکن است اين يک راه حل عالي نباشد - مصرف کنندگان اغلب مي خواهند قبل از خريد لوازم آرايشي را که سعي مي کنند لمس کرده و احساس کنند - بدون شک گزينه اي است که در محبوبيت رو به رشدي است و به مارک هاي تجاري اجازه مي دهد بدون در تضاد با ارزش شرکت خود ، از بازار بورس سرمايه گذاري کنند. . ترزا رابيسون ، رئيس توسعه جهاني جين ايراداله به طور مختصر گفت و با گفتن به FT ، "ظهور فروش مرزي مرزي واقعاً آن را براي ما امکان پذير کرده است."
مرجع:ثانيکالا
درباره این سایت