آرايش يک ترفند را از دست داده است. براي عادلانه بودن ، اين به خودي خود خريداري کرده است. براي طولاني مدت ، مارک هاي لوازم آرايشي به يک دموگرافيک محروم شده اند و از اين رو همه افراد ديگر از اين گذشته استفاده نمي کنند و اکنون که جمعيتي به عقب برگشته است ، و آرايش در حال پرداخت قيمت (حداقل در ايالات متحده آمريکا) است.
در واقع ، پيپر جعفري اين پاييز را در نظرسنجي نيمه اول سالانه خود از نسل Z ، با در نظر گرفتن سهام با نوجوانان گزارش داد که هزينه اين گروه براي لوازم آرايشي 21 درصد نسبت به سال گذشته کاهش يافته است - کمترين ميزان آن در تقريباً يک دهه.
بله ، روند دختران VSCO خوب و واقعي از بين رفته است. براي کساني که در حال حاضر يک علامت سؤال بزرگ و پرچرب در حال حرکت روي سرشان وجود دارد ، يک دختر VSCO اصطلاحي است براي يک نوع مشخص از اينستاگرام - معمولاً سفيد ، نازک و به اندازه کافي ثروتمند براي خريد علائم بارز اين نگاه کم کليد (فکر کنيد Birkenstocks ، کوله پشتي Fjallraven و scruncies). اين دختران - و آنها دختران به معناي ناب هستند ، زيرا هنوز اکثر آنها هنوز به سن اکثريت نرسيده اند - به فروش لوازم آرايشي و تزئين کننده يك دست يك اعتبار رسيده اند ، زيرا ظاهر آنها از نظر طبيعت آكوا-آبي-ساپون چندان كمك مي كند. بدون تقويت لوازم آرايشي. اما چمبرلين ملکه آنها است (اگرچه طرفدار انجمن نيست) - و به نظر مي رسد او يکي از 5 تأثيرگذار برتر در فهرست پيپر جعفري است.
براي همه درايوهاي درهم و انعطاف پذيري بالا از دو يا سه سال گذشته ، غيرقابل انکار است که دختران سفيد و باريک براي مدت زمان طولاني و طولاني مدت به عنوان پيش فرض اصلي کمپين هاي لوازم آرايش بوده اند. و اکنون آنها آرايش نمي خواهند ، چه چيزي آرايش مي کنند؟
خوب ، مي تواند جلوي چشم پوشي از کساني که مشخصات VSCO را نمي گيرند ، براي يک. و به ويژه ، يک گروه وجود دارد که همين حالا کاملاً احساس ناامني مي کند ، و اين نوجوانان به علاوه بزرگ است.
مارکهاي آرايش تا حد زيادي مصرف کنندگان به علاوه اندازه را در تصاوير خود ناديده مي گيرند. محروميت از اين امر توجيه پذير است که وقتي فکر مي کنيم رژ لب و سايه چشم محدوديتي در اندازه ندارند ، "مي نويسد ماري ساوتارد اوسپينا براي پالايشگاه 29.
همانطور که Southard Ospina خاطرنشان مي کند ، علائم تغيير وجود دارد - Revlon اشلي گراهام را در بين سفيران نام تجاري خود ذکر کرده ، Paloma Elsesser در کمپين هايي براي Glossier ظاهر مي شود ، L"Oréal براي Marquita Pring براي برنامه True Match خود و Clini Lauder Clinique که اخيراً در Callie Thorpe طراحي شده بود ، رزرو کرد. من قبلاً در مورد بسترهاي بيشتر با افراد مشهور به اندازه در همين بستر نوشتم ، اما همانطور که در آن زمان اشاره کردم ، آنها بسيار استثنا هستند ، و اين قاعده نيست.
همانطور که ساوتارد اوسپينا مي گويد ، "براي افرادي که از جريان اصلي خارج شده اند ، مي توان يک پناهگاه واقعي فراهم کرد ،" وقتي آرايش مي آيد ، هر چهره بايد جايي داشته باشد. به عنوان افراد به علاوه اندازه ، آرايش اغلب به ما اجازه مي دهد داستان هاي خودمان را با شرايط خودمان بگوييم. اين کمک کرده است که ما را با فرديت ما آشنا کند. اين به خلاقيت ما کمک کرده است تا رنگ ، لرزان و برجسته هاي طلايي را پشت سر بگذارد. با نمايندگي بهتر ما ، مارک هاي زيبايي روشن مي کنند که اين امکانات براي هرکسي که مايل به مشارکت است ، مي باشد. "
درباره این سایت