کراس اوورهاي صنعت براي موفقيت هايشان به خوبي شناخته شده اند و ادغام مواد غذايي و زيبايي مدتي است که در اين منطقه بوده است. با اين حال ، به نظر مي رسد که اواخر منفجر شده است. چرا؟ يک کلمه - سلامتي. همانطور که مي دانيم حرکت زيبايي و سلامتي تميز بزرگ است ، و منظور ما عظيم است ، و در حالي که ممکن است سالها غذا و زيبايي به نيروهاي خود پيوسته باشد - ما شما را در حال نگاه کردن به شما مي دانيم. سنت اويز زردآلو اسکراب - انفجار شهوت براي همه چيز خود مراقبت ها ديده مي شود که روند ديررس شدت مي يابد.
در سالهاي اخير خريداران لوازم آرايشي و بهداشتي به طور فزاينده اي نگران نباشند فقط به آنچه در دهان مي گذارند ، بلکه به آنچه که پوستشان را مي گذارند نگران نيستند. حرکت براي زيبايي "پاک" باعث شده است که محصولاتي که مواد طبيعي طبيعي را غيرقابل ايمن تر از ليستي از مواد شيميايي ذهن مانند مواد نگهدارنده قلمداد مي کنند ، توليد کنندگاني که مصرف کننده متوسط ??آنها را با وحشت بخواند. و گرچه مي دانيم طبيعي هميشه به معناي ايمن نبودن است ، به نظر مي رسد که خريدار متوسط ??اغلب با نام مواد تشکيل دهنده آنها در قفسه موجود در سوپر مارکت محلي احساس راحتي بيشتري مي کند.
استفاده از لوکس به بازارهاي انبوه از ايالات متحده تا آسيا ، مارک هايي مانند Youth to the People ، Tonymoly ، Kiehls و Aveeno عناصر مهار کنندگي مانند کامبوچا ، شير جو دوسر ، آب آلبالو ، زنجبيل و چاي سبز هستند و خرده فروشان بيش از خودشان را در اختيار دارند. آنها Sephora با محصولات Glow Recipe در حال عرضه به بازارهاي سطح بالا است ، در حالي که Target و CVS گزينه هاي انبوه بازار انبوه مانند Earth to Skin را ذخيره مي کنند.
فوايد سلامتي اين مواد در رشد بازار زيبايي مواد غذايي تأثير زيادي دارد ، به نظر مي رسد هر زن و مردي ، مي خواهند لوازم آرايشي و بهداشتي پوست خود همان مزايايي را که يخچال آنها ايجاد مي کند ، ارائه دهند. مطمئناً آسيا اين روند را به جلو سوق داده است - داشتن غذاهاي فوق العاده در لوازم آرايشي و مراقبت از پوست خود براي ده ها سال ، اين نظر که در آن K Beauty برگزار مي شود ، امثال Tamesoly و Shiseido را که اخيراً محصولات فوق العاده خود را راه اندازي کرده اند ، همچنان مهار مي کند. تاريخچه آنها براي به دست آوردن سود مصرف کننده سودآور - با ساير نقاط جهان پيروي از اين پرونده است.
بنابراين ما مي دانيم که اين روند رو به رشدي است و مي دانيم که به سرعت به هيچ وجه نمي رود - اما چه گزينه اي براي آن دسته از مصرف کنندگان که نمي خواهند از مواد غذايي روي مو ، صورت و پوست خود استفاده کنند بلکه از محصولات سنگين شيميايي نيز برخوردار هستند - پس چه مي کنند؟
آنچه واقعاً به آن مي رسد آموزش اين است که محصولات استاندارد زيبايي که حاوي مواد تشکيل دهنده اي هستند که ممکن است به نظر مي رسد دلهره آور باشد يا در يک نور بد نقاشي شده باشد - مواد نگهدارنده پله اي - در واقع شيطان تجسم نيست.
در حالي که روند سلامتي ممکن است باعث افزايش زيبايي و تميز بودن محصولات مبتني بر غذاهاي فوق العاده شود ، بسياري از عناوين غلط و يا اخبار جعلي صنعت لوازم آرايشي و بهداشتي به عنوان همکار من جورجينا آنقدر فصيحانه آن را در پادکست اخير اخبار جهاني لوازم آرايشي و بهداشتي در مورد پيچيدگي ها قرار داد. جنبش زيبايي تميز ، ممکن است به ضرر محصولاتي باشد که از قلم مويي که از آن پارچه شده ايمن و محافظت کننده است.
مرجع: ثانيکالا
درباره این سایت